Thursday, April 21, 2011

retak sudah hati ini~

"Hati ini hancur dan luluh keranamu.."

sungguh...

jiwaku mulai longlai memikirkanmu

perasaanku menjadi kacau

aku lemah..

aku hampir mengatakan yang aku ini benar-benar tidak sanggup

tidak sanggup bersama kamu

mungkin kita akan bertemu kembali

tapi aku penat menanti waktu itu

aku risau aku akan kaget bila bertemu mu kembali

aku mahukan sinar bercahaya

bukan titik kegelapan

aku mahu mengukir senyuman kerana mu

tapi takdir telah menentukannya

aku pasrah

air mata ini menjadi saksi segalanya

terlalu hebat ku rasakan ujian ini

namun aku redha

aku terlalu kerdil disampingNya

namun aku masih menanti

menantikan sirna kejayaan

dan juga keberaniaan

pabila bersama kamu~


--->dla nak tampal plaster dulu wokeyh..

No comments:

Post a Comment