Friday, April 27, 2012

muga-muga bertemu kembali

assalamualaikum semua!

waduh waduh..udah lama nggak ketemu ya...alih-alih dla udah bisa ngomong indon..

nakuro??

macam xngam plak speaking indon ne..xpelah,,demi memartabatkan bahasa melayu kita..dla akan gunakan sepenuhnya bahasa kebangsaan kita ye..

warkah pilu ini ditujukan kepada sahabat handai dla..terutamanya kepada budak-budak yang tengah berlumba-lumba nak dapatkan markah tertinggi dalam 'spongebob'...

terima kasih daun kelapa atas segala sumbangan yang telah diberikan...dan terima kasih juga kepada fatin yang sudi menyumbangkan gelang yang bertatahkan mutiara ini kepada teman sebiliknya...akan dla simpan dalam kotak untuk selamanya.

kepada agaro, boro, pariyayei<----betulke macam nie eja dia arh??... selamat menjalankan tugas sapu-sapu bilik ye...jan lupa tue.jaga awak~ kepada pemegang beg doraemon,,hati-hati di jalan raya..jangan ikut orang yang xkenal...majukan lagi perniagaan bapak awak ye.. terima kasih mye atas kesudian menghantarkan beg ke tingkat paling bawah...anda telah berjaya mengurangkan 15o kalori dalam badan.TAHNIAH! buat kawan-kawan semua,moga kita bertemu kembali di hari dan waktu yang lain...andai jodoh tak ke mana~ ye dak?? SELAMAT TINGGAL dan Kekalkan ukhuwah antara kita semua. Mudah-mudahan semuanya berjaya di dunia dan akhirat..InsyaAllah :)


No comments:

Post a Comment