Sunday, July 15, 2012

Golden Kaloi


Assalamualaikum!

Hari ni dla jalan-jalan kat Pekan Tanjung Aru...duduk-duduk kat taman sensorang..duduk kat bus stop sensorang..asyik jadi pemerhati orang.
Bukan manusia je dla perhati,, para ikan dan burung pun jadi santapan mata..

Fuyooh..syok pulak masuk kedai ikan tadi..paling menggoda dla si Golden Kaloi. Rasa nak beli je ikan tue masa tu jugak. Memandangkan keadaan tak sesuai..kiv dulu la hajat di hati.

Ikan patin kat akua rumah ni pon dah lama takde..bolehla ganti dengan kaloi ni. Kalau la mak bagi~

Ohhh..baru-baru ni banyak teman-teman dla rasa gembira dan teruja mendapat segala tawaran dari universiti seluruh Malaysia ni. TAHNIAH korang!

Namun..ada jauh di satu sudut lain ada juga insan yang tidak menerima apa-apa tawaran walhal dla tahu kemampuannya. Dla rasa mesti ada kesilapan teknikal yang jadi. Apa-apa pun dla berharap sangat dya menerima tawaran yang lebih baik untuk dirinya. Mungkin ada rezeki yang tak dijangka datang gedebuk depan mata nanti. Sape tahu kan. Put your trust in Allah. InsyaAllah,,ada jalannya :)


“Tuntutlah ilmu dari buaian hingga ke liang lahad.”

*********

Ramadhan dah dekat laa :)

2 comments:

  1. hana dr KMNS.
    datang jenguk blog kamu dr group matrikulasi tu ;) hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dhila dr kml says...
      thanks a lot hana ;D

      Delete