Monday, November 7, 2011

Salam Aidiladha..^^

Assalamualaikum.. Satu perkataan yang dla bole gambarkan untuk hari nie...

Variasi

Macam-macam da makanan kena sumbat kat dalam perut nie...macam tauhu sumbat pun ada da taw..

hari raya hari nie sangat-sangat lain kalau nak bandingkan dengan hari raya yang lain.. pasainye kitorang ada BBQ..ala-ala picnic gtue..yang paling grand bile ada daging.. feveret tue..nasib je tak terkeluar suara-suara merdu kambing..dah ada gene kambing kn..

hari nie ada laksa penang, lontong, nasi lauk kari ikan, nasi impit, rendang ayam, nasi dagang terengganu, nasi dagang kelantan, ketupat palas, ketupat empat segi tue, n baaaanyak lagi...blum tambah biskut raya dengan kek sekalian..hurmmm..memang delizioso laa..;D

rakan-rakan seoffice ayah hari nie berganding tenaga jugak siapkan semua nie..aidiladha kali nie boleh la dla bagi tema Food of Malaysia.. macam buat kenduri kahwin daa...makan besar..

baru sat tadi ada jugak kawan mak datang..habis diinterview nye dla ibarat doktor nak merawat pesakit.. tapi memang dla respect la dengan mdm nie sebab beliau nie antara salah seorang doktor wanita muslimah di bahagian rawatan OnG..sporting lagi..menjadi inspirasi sungguh.


Ikhlas daripada dla ;)

2 comments:

  1. makan laa best :D

    salam aidiladha :D

    ReplyDelete
  2. yup ^^
    tambah2 bila ada kambing panggang..
    kelass :)

    ReplyDelete